بحث في هذا الموقع ابــو حـــــمــزه الأحـــــــــــواز​ي

الأحد، 20 يناير 2013

جبهة الشعوب لحق تقرير المصير ترسل ببرقية تهنئة للجبهة بمناسبة ذكرى الـ23 لتاسيسها

استلمت الجبهة الديمقراطية الشعبية الاحوازية برقية تهنئة من قبل جبهة الشعوب
لحق تقرير المصير و ذلك بمناسبة ذكرى الـ23 لتاسيسها .
اليكم البرقية باللغة الفارسية :



شوونیسم فارس با تجاوز و اشغال سرزمین ملل غیر فارس سیاست های ضد بشری استیلاگرانه و توسطه طلبانه خود را عملی کرد.احواز عرب، بلوچستان،ترکمنستان،آزربایجان ترک و کردستان قربانیان این اشغالگری فارسها بوده و هستند.تمامی این ملل با زور سر نیزه دو شقه شده از برادران و خواهران خود جدا و مرزهای جدیدی از روی قلب زخمی این ملل کشیده و نام "ایران " نهادند.
اشغالگران فارس برای تحت کنترل نگه داشتن سرزمینهای اشغال شده با انواع ترفندها از آن جمله تحریف و از نوع ساختن تاریخ،تخریب هویت ملی ملل غیر فارس و فارس سازی، تبعید ، زندان ،شکنجه و اعدام فرزندان مبارز ملل دست یازیده و به این ترتیب در فکر اشغال ابدی این سرزمینها بوده تا هر چه بیشتر منابع مالی این ملل را چپاول کنند.
علارغم انواع کشتار، زندان و شکنجه ها فرزندان مبارز ملل تحت اشغال هر گز تسلیم نشد وبرای رهایی از چنگال شوونیسم فارس کماکان مبارزه را ادامه داده ، احزاب سیاسی ملی خود را تشکیل و به بزرگترین کابوس اشغالگران فارس تبدیل شدند .
جبهه دمکراتیک مردمی احواز درژانویه 1990 به همت فرزندان غیور ملت عرب احواز با شعار استقلال احواز برای دفع اشغالگران فارس تاسیس شد. جبهه دمکراتیک مردمی احواز بدلیل داشتن مواضع روشن و قاطع در بین مبازرین احواز جایگاه و محبوبیت خاصی کسب وبه همت ملت عرب احواز مبارزاتش را هر روز بیش از پیش سازمان یافته وگسترش داده و دهها قربانی داده است .
جبهه دمکراتیک مردمی احوازهمچنین از پیشگامان تشکیل جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت "ایران"بوده ودر راستای همکاری و هماهنگی مبارزات ملل تحت ستم بر علیه شوونیسم فارس فعالیتهای شایانی داشته و از اعضای فعال جبهه ملل میباشد .جا دارد در این فرصت از فعالیتهای جبهه دمکراتیک مردمی احواز قدر دانی شود .
جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت "ایران" با نثار درود بر شهدای جبهه دمکراتیک مردمی احواز بیست و سومین سالگرد تاسیس آن را به ملت مبارز عرب احواز ، رهبری، شورای مرکزی ، اعضا و هواداران جبهه دمکراتیک مردمی احواز تبریک گفته و آرزوی پیروزی ملت عرب احواز و دیگر ملل تحت اشغال "ایران" را دارد.
هرچه گسترده تر باد اتحاد ملل بر علیه رژیم اشغالگر "ایران"
بر قرار باد دولت مستقل ملل تحت اشغال در "ایران"
جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت در "ایران"
 2013.01.17
سخنگوی جبهه ملل تحت ستم : صالح ایلدیریم
Tel 001 416 910 8049
Saleh  Ildirim

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق