بحث في هذا الموقع ابــو حـــــمــزه الأحـــــــــــواز​ي

الأحد، 20 يناير 2013

حزب استقلال ازربايجان الجنوبية يرسل ببرقية تهنئة للجبهة بمناسبة ذكرى الـ23 لتاسيسها

استلمت الجبهة الديمقراطية الشعبية الاحوازية برقية تهنئة من قبل حزب استقلال
ازربايجان الجنوبية و ذلك بمناسبة ذكرى الـ23 لتاسيسها .
اليكم البرقية باللغة الفارسية :

پیام حزب استقلال آزربایجان جنوبی بمناسبت بیست و سومین سالگرد تاسیس جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز

ملت مبارز عرب الاحواز :
نزدیک به 90 سال است که سرزمین عرب الاحواز توسط شونیستهای فارس اشغال شده است. در طول این مدت اشغالگران فارس ضمن تاراج اموال ملت عرب الاحواز با انواع شیوه های ضد بشری سعی بر آسیميله کردن ملت عرب و تغییر ترکیب ملی الاحواز کردند. در این مدت ملت عرب الاحواز متحمل شدیدترین سرکوبها و شکنجه ها گشته و هزاران تن از بهترین فرزندان این ملت قربانی سياستهاي يکسان سازي سيستم ايراني-فارسي شدند.
علي‌رغم این سرکوبها مقاومت ملت عرب الاحواز همگام با دیگر ملل تحت اشغال در "ایران "هر روز بیش از پیش گسترده تر گشته و برای مبارزه سازمان یافته احزاب و سازمانهای ملی خود را تشکیل داد. تاسیس جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز پاسخ به این ضرورت بود. پیشگامان رهايی ملت عرب الاحواز در اوج سرکوبهای رژیم اشغالگر "ایران" اقدام به تاسیس جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز کردند که امروز به یک تشکیلات منسجم و پرطرفدار تبدیل شده و خواب را از چشم اشغالگران فارس ربوده است. تهاجم همه جانبه رژیم به جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز دلیل این مدعاست.
حزب استقلال آزربایجان جنوبی طی سالها همکاری تنگاتنگ با جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز شاهد فداکاریهای صادقانه مسئولین، اعضاء وهواداران این جبهه که باتمامی سختی‌ها در اقصا نقاط جهان با تلاشی خستگی ناپذیر در راه رهای ملت عرب الاحواز جانفشانی میکنند٬ بوده و تحسین میکند.
همسنگران گرامی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
رژیم اشغالگر ایران که با استمساک به اسلام سعی در فریب و سو استفاده از احساسات مذهبی ملل مسلمان برای پیشبرد اهداف نژاد پرستانه، استیلاگرانه و تروریستی خود داشت، از درون دچار بحران جدی ايدئولوژیک سیاسی و اقتصادی بوده تمام پایگاههای خود را از دست داده است. تمامی کشورهای منطقه که تا دیروز بدلیل یدک کشیدن اسم اسلام از طرف رژیم اشغالگر آنرا اسلامی فرض و دوست می پنداشتند امروزه به ماهیت ریاکارانه و سودجویانه رژیم از نام اسلام که صرفا برای پرده پوشاندن اهداف نژادپرستانه اش بود پی برده و صف خود را از آن جدا کرده اند. نشست و تصمیمات کشورهای خلیج عرب، کنفرانس قاهره در دفاع از حقوق ملت عرب الاحواز و اشغالگر خواندن ایران، سردی روابط "ایران " و ترکیه، تنش بین "ایران" و جمهوری آزربایجان شمالی، اوضاع آشفته رژیم را در منطقه و تحریمهای اروپا و امریکا، فشارهای سازمان انرژی هسته ای، فشار و افشاگریهای تشکلهای حقوق بشری، قطع روابط کشورهای انگلیس و کانادا انزوای بین المللی رژیم را بیان میکند.
در این شرایط که رژیم اشغالگر فارس نفسهای آخر خودرا می کشد، برای دفع اشغالگر ضرورت گسترش و اتحاد مبارزاتی ما نیز دوچندان میشود تا با همگامی و همکاری ملل تحت اشغال "ایران" ضربه نهايی را بر اشغالگران فارس وارد و آنرا از سرزمینمان اخراج کرده دول مستقل خود را تشکیل دهیم.
ملت شریف عرب الاحواز٬
حزب استقلال آزربایجان جنوبی اتحاد مبارزاتی ملت عرب الاحواز و ملت ترک آزربایجان بر علیه اشغالگران فارس را نه تاکتیک بلکه یک ضرورت استراتژیک دانسته،برای پیروزی و تشکیل دولت مستقل عرب الاحواز و استقرار آن از هیج کوششی فرو گذار نخواهد کرد. صدالبته مطمئن هستیم که به همت فرزندان مبارز ملل و مبارزات هماهنگ ملل تحت اشغال بساط اشغالگران برچیده و پرچم ملی مان در سرزمینهایمان دوباره برافراشته خواهد شد.
حزب استقلال آزربایجان جنوبی 23مین سالگرد تاسیس جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز را به ملت مبارز عرب الاحواز، دبیر کل محترم، کادر، اعضاء و هواداران جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز تبریک گفته، حمایت بی دریغ خود را از مبارزات بر حق ملت عرب الاحواز اعلام و دست همرزمان مبارز جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز را به گرمی فشرده و آرزوی پیروزی میکند. باشد که روزی در جشن استقلال مجدد الاحواز شرکت کنیم.
هیهات من الذله
اولدو وار٬ دوندو یوخ
حزب استقلال آزربایجان جنوبی 17 ژانویه 2013
0014169108049 تلفون


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق