بحث في هذا الموقع ابــو حـــــمــزه الأحـــــــــــواز​ي

الجمعة، 4 نوفمبر 2011

تجمع خانواده هاي كاروان بازگشتي از عربستان مقابل ترمينال يك فرودگاه مهرآباد







تهران - خانواده برخي از زائراني كه گفته مي شود به دليل جعلي بودن ويزا از ورود
آنها به عربستان جلوگيري شده است در مقابل ترمينال يك فرودگاه مهرآباد تجمع كردند.



به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، حدود 100 نفر از زائراني كه گفته مي شود به دليل جعلي بودن رواديد مقامات عربستاني از ورود آنها جلوگيري كرده اند، دقايقي پيش با هواپيماي ايران اير به كشور بازگشتند.

يكي از اين زائران در گفت وگو با خبرنگار ايرنا تعداد حجاج برگشتي را 93 نفر اعلام كرد و گفت: همه زائران نزديك به 11 تا 13 ميليون تومان براي سفر حج خود به مسئول كاروان پرداخت كرده اند.

وي با بيان اينكه هيچ يك از زائران اعزامي از جعلي بودن رواديدها اطلاع نداشتند، گفت: از 5 صبح دوشنبه در فرودگاه جده تاكنون سرگردان بوده و مقامات ايراني هيچ اقدامي جهت رفع مشكل زائران انجام ندادند.

وي با بيان اينكه از جمع كاروان آنها 30 نفر از گيت خروجي فرودگاه جده عبور كردند، يادآور شد: بعد از خروج اين تعداد مقامات فرودگاهي مانع از ورود آنها شدند.

وي در عين حال بعد از خروج از ترمينال يك فرودگاه مهرآباد اعلام كرد مسئولان فرودگاه مهرآباد گذرنامه تمامي زائران بازگشتي به كشور را به جهت بررسي دقيق ويزاها گرفته اند و اعلام كرده اند تا 2 روز ديگر به صاحبان آنان بازمي گردانند.

يكي از زناني كه با اين كاروان به فرودگاه مهرآباد بازگشته است در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اعلام كرد كه از روز دوشنبه در فرودگاه جده حضور داشته مسئولان فرودگاه از تحويل وسايل آنها كه در داخل كيفهايشان در هواپيما باقي مانده بود خودداري كرده اند كه اين مساله سبب افزايش مشكلات بيماران و حتي اعزام يكي از آنها به بيمارستان شد.

خانواده تعدادي از اين زائران در گفت وگو با خبرگاران ايرنا اعلام كردند كه در گفت وگوي حضوري با يكي از كارمندان سفارت عربستان در تهران متوجه شدند كه از جمع نزديك 1400 نفري كه رواديد از سوي فردي به اعضاي كاروان داده شده فقط 20 رواديد از سوي سفارت صادر شده و بقيه در محل ديگري جعل شده است.

در حال حاضر مامورين ترمينال يك فرودگاه مانع از ورود خانواده هاي زائران بازگشتي به داخل ترمينال مي شوند و اين سبب اعتراض خانواده هاي آنان شده است.

سيام/ 1965/ 2023 1418

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق