بحث في هذا الموقع ابــو حـــــمــزه الأحـــــــــــواز​ي

الجمعة، 4 نوفمبر 2011

الغنوشی هم مخالفان نظام سوریه را به رسمیت شناخت

چکیده :رئیس حزب النهضه تونس که اخیرا در انتخابات این کشور پیروز شد، اعلام کرد که سفارت سوریه در کشورش را می‌بندد و سفیر این کشور را اخراج می‌کند. الغنوشی که پس از مخالفات قذافی در لیبی، دومین پیروز رسمی تحولات اخیر منطقه‌ای است، به راه آنها رفت و همتایان دیکتاتورستیز خود در سوریه را به رسمیت شناخت....


رئیس حزب النهضه تونس که اخیرا در انتخابات این کشور پیروز شد، اعلام کرد که سفارت سوریه در کشورش را می‌بندد و سفیر این کشور را اخراج می‌کند.

الغنوشی که پس از مخالفات قذافی در لیبی، دومین پیروز رسمی تحولات اخیر منطقه‌ای است، به راه آنها رفت و همتایان دیکتاتورستیز خود در سوریه را به رسمیت شناخت.

به گزارش خبرگزاری فارس، «راشد الغنوشی» رئیس حزب‌ نهضه تونس، که حزب وی در انتخابات اخیر این کشور برای انتخاب اعضای مجلس موسسان پیروز شد، در اقدامی بی‌سابقه مخالفان نظام سوریه را به رسمیت شناخت و از تصمیم خود برای بستن سفارت سوریه در این کشور و اخراج سفیر سوریه از کشورش خبر داد.

خبرگزاری فارس که به سپاه وابسته است، ضمن انتشار این خبر، خشم خود را با این جمله نشان داد که در توصیف مخالفان دیکتاتوری در سوریه نوشت: مخالفان نظام سوریه که با اقدامات مسلحانه علیه ارتش و مردم سوریه فعالیت می‌کنند …

پیش از این نیز فقط شورای انتقالی لیبی مخالفان لیبی را که شورای ملی سوریه را در ترکیه تشکیل داده بودند به رسمیت شناخته بود.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق